Doorgaan naar hoofdcontent

reasons to stay / reasons to quit

Verrassende volgorde! so be prepared

TOP 15 criteria supplier application (OESO)
waar hecht klant belang aan?
  • support
  • reactivteit
  • admin
  • SPOC
  • expertise van verkoper
  • beschikbaarheid van produktinfo
  • prijs
  • meedenken
  • flexibiliteit
  • accuraatheid en reactiesnelheid op vragenopvolging van levering (tracking)
  • product -kwaliteit
  • kwaliteit van de ondersteunende diensten
  • klachtenbehandeling
  • leverbetrouwbaarheid
TOP 10 exit (OESO)
klant neemt afscheid van zijn leverancier obv
  • aanmaningsgedrag leverancier
  • contactpersoon niet bekwaam
  • prijs
  • gevoel niet belangrijk te zijn
  • afgenomen product kwaliteit
  • gevoel te veel afhankelijk te zijn van zijn leverancier
  • onbehandelde klachten
  • leverancier denkt niet mee (pro-actief)
  • frequent niet nakomen van beloften
  • te weinig initiatief van de leverancier

Reacties

Populaire posts van deze blog

Multi-Line Entry

Shopping on overseas websites is convenient for consumers, but did you know how a DHL customer with an online retail business benefits from our Customs Services when they ship to their recipients?

EFSS at your service

Even after 6 months in the most international company, there are still new departments and services to discover. Last Friday we were invited in Maastricht at the EFSS (european Shared Services Center)

Customs Services: Handover to Broker benefits customers with specific customs clearance arrangements

Some of our customers (especially large companies) may receive international shipments on a regular basis delivered by several different logistics providers. In this situation they may prefer to have a single customs broker performing all their clearance instead of the carrier. To support this requirement, DHL can initiate the Handover to Broker procedure.