Doorgaan naar hoofdcontent

reasons to stay / reasons to quit

Verrassende volgorde! so be prepared

TOP 15 criteria supplier application (OESO)
waar hecht klant belang aan?
  • support
  • reactivteit
  • admin
  • SPOC
  • expertise van verkoper
  • beschikbaarheid van produktinfo
  • prijs
  • meedenken
  • flexibiliteit
  • accuraatheid en reactiesnelheid op vragenopvolging van levering (tracking)
  • product -kwaliteit
  • kwaliteit van de ondersteunende diensten
  • klachtenbehandeling
  • leverbetrouwbaarheid
TOP 10 exit (OESO)
klant neemt afscheid van zijn leverancier obv
  • aanmaningsgedrag leverancier
  • contactpersoon niet bekwaam
  • prijs
  • gevoel niet belangrijk te zijn
  • afgenomen product kwaliteit
  • gevoel te veel afhankelijk te zijn van zijn leverancier
  • onbehandelde klachten
  • leverancier denkt niet mee (pro-actief)
  • frequent niet nakomen van beloften
  • te weinig initiatief van de leverancier

Reacties

Populaire posts van deze blog

Multi-Line Entry

Shopping on overseas websites is convenient for consumers, but did you know how a DHL customer with an online retail business benefits from our Customs Services when they ship to their recipients?

EFSS at your service

Even after 6 months in the most international company, there are still new departments and services to discover. Last Friday we were invited in Maastricht at the EFSS (european Shared Services Center)

Transport & douane, alles voor u uitgeklaard: fotoreportage

Peter Waumans, Erkend adviseur internationaal ondernemen Caroline Buyze en Jessi Handekijn, Field Sales, DHL Express Lode Van Vlasselaer, Algemene Administratie der Douane & Accijnzen Johan Wouters, Gateway manager DHL Express Didier Braham, Customer Operations Group, DHL Express Gerrit De Sterck,Customs affairs manager Benelux